söndag 30 december 2012

Gott Nytt År...

Grymt längesen jag bloggade nu.
Men här är jag!
Nu är det redan nyårsafton, och julen är över för denna gången.
Skönt tycker jag, även om allt har varit bra.
Nu har vi slängt ut granen, packat ner alla tomtar och pynt i sina lådor.
Bara lite ljusstakar kvar i våra fönster.
Längtar efter våren nu...
Kanske lite tidigt, men sån är jag!
Men som sagt, först ska det nya året firas in med god mat och dryck!
Hoppas ju förstås på lite raketer med...
Just det, nyårslöfte ska man ju ha med...???
Men det måste nog bli... att sluta gå upp i vikt!!
Usch..
 
Här ska jag dela med mig av lite julklappar:
 
Natten till julafton.
Det blev en vit jul,
åtminstonde utomhus..hihi
 
Sen kom tomten.. eller tomtarna...
Jag och Nina!
Skoj var det.. men det var knappt att morfars gamla
 rutiga skjorta gick att knäppa över magen.
 
En fin julklapp av Felicia & Max!
 
Den här fina lampan fick vi av mamma & pappa!
TACK!
 
Nytt överkast och kudde.
Julklapp till oss själva!
Nöjda!
 
Äntligen en tavla!
Vi har det lite tomt på väggarna annars...
 
Lindas får har också kommit upp...
Det tog bara ett halvår.
 
Det var allt för idag, och för 2012.
Nu önskar jag er alla ett
GOTT NYTT ÅR!
 
/Sofia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar