fredag 31 augusti 2012

Ett kök med knoppar & el...

Nu har vi äntligen fått dit knoppar och beslag på köksluckorna.
Det ägnade jag hela kvällen igår till,
fick lite press på mig när elektrikern skulle komma.
Det blev så bra!
Nu är det inte jätte mycket kvar i köket,
lister, socklar och lite smågrejer.
Och fläkten med...
 
Lite köksbelysning..
Med dimmer har han satt för extra fin kvällsbelysning.
Det tackar vi för.
Överskåpen satte vi knoppar på.
Och beslag på underskåpen.
 
Ser ni, eluttag!!!
Fatta att vi inte längre behöver förlängningssladd till diskmaskinen,
eller vispa grädde i vardagsrummet...
LYX!
 
 Burkar har vi en förkärlek till,
särskilt Linda.
De i glas är från Sockerklaras och
den andra fanns i huset när vi köpte det.
Vi tog tillvara på mycket härifrån.
 
Den här bilden togs när vi höll på med beslagen.
 
Det här var allt för denna gången!
Tyvärr är bilderna inte av högsta kvalitet då jag tog bilder från mobilen.
Det är lite smidigare att göra så.
Bilder från SAMOS får jag återkomma med,
då vill jag ta bilder från kameran.
Nu ska jag avsluta inlägget med en bild på konungen!
 
Det här är älgen Michael och hans älgfru Mona.
De matade vi med bananer när vi var på älgsafari med jobbet.
Förskolan Tingeling, alla vi fröknar och barn tyckte det var roligt!
Jag tycker de är vackra,
men jag önskar att man slapp dem på vägen!
För de är STORA!
 
God natt!
Sofia 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar