söndag 19 augusti 2012

Här kommer lite nya bilder!!

Här kommer lite bilder som jag lovade...


Matrummet börjar bli färdigt.
Ska målas en gång till och golvlisterna ska dit.
Och de rätta möblerna ska fixas.

Vårat spegelskåp i badrummet har kommit upp!
Det underlättar med en spegel, kan man säga...

Fina knoppar från Sockerklaras har vi satt på våra garderober i sovrummet.

Så här fint blev det med kakel och den vita tapeten i köket.
Super nöjda!
Men det är fortfarande lite kvar i köket.
Knoppar och beslag ska sättas på luckorna, fläkten ska dit,
golvsockeln saknas fortfarande, och så ska det byggas igen mellan skåpen och taket.
Lite el ska också göras.

En till bild på köket...

Min bror har fått tre små kattbebisar,
och jag tror våran Hjördis vill ha en kompis.
Jag, Max & Felicia har startat en övertalningsprocess...
Men det går inget vidare.
Sååå söta.

Det var allt för denna gången, det var inte världens bästa kort.
Men jag sprang runt i mörkret och fotade med telefonen.
Ville blogga innan vi åker på resan.
Linda och jag åker till Grekiska ön Samos på tisdag.
Och alla tjuvar, HUSET ÄR ÖVERVAKAT!
Vi ska njuta av varje sekund.

GOD NATT!
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar