måndag 13 augusti 2012

Oj, nu var det ett tag sedan!

Nu är det jätte längesen som jag skrev.
Lite strul med datorer osv.
Som ni vet...
Men nu har vi fått ett ryck i huset igen,
panelen i matrummet är i stort sett uppsatt på väggen.
Och bröstpanel-listen började jag med idag. Lite måleri är det ju som vanligt kvar.
Det tar aldrig slut!
Jag började även att tapetsera i köket, men som vanligt så räckte
det inte riktigt.
Lite foder runt valv och dörrar börjar komma på plats.
Och imorgon (tisdag) kommer "kakel-nissen".
Det ska bli så kul att få lite ordning på köket.
Sen är våran elektriker välkommen.
Linda har fortsatt renovera gamla möbler som vi har köpt och fått.
Det kommer bli riktigt fint!
Idag kommer jag inte bjuda på några bilder,
men om ett par dagar kommer jag göra ett nytt inlägg med massor av bilder!
Vi är på jakt efter ett frysskåp, ringer dagligen på blocket-annonser.
Alltid lite försent.
FRYSSKÅP KÖPES!
Jaja, det var allt för idag.
God natt!

...ps. Ett stort GRATTIS och LYCKÖNSKNINGAR till Bea och Marcus
som gifte sig i lördags..!!

/Sofia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar