måndag 25 juni 2012

Första dagen på semestern...

Jaha, då har man semester.
Och regnet det bara öser ner, värre än någonsin.
Vi som trodde att vi skulle få vara lediga från huset och kanske åka på nån form av semester, typ camping eller restresa.
Camping känns ju sådär i regnet och
restresorna är svindyra.
Så vi bokade en resa i augusti när skolorna börjat istället, till Samos.
Det ska bli så skönt!
När det är dåligt väder blir allt så dyrt med,
man handlar mer.
Idag köpte jag, Sofia Krafft, en iPhone 4.
Jag som har älskat min knapptelefon.
I huset har inte jätte mycket hänt,
vi har liksom blivit lite lata.

Men lite...
Våran altan innan Linda fixade till den...


Så här trevligt blev det.
Annika i huset bredvid kom över,
och Hans på andra sidan gatan kom också en sväng.
Det var skoj!

Idag har vi varit och köpt en matta till hallgolvet.
Det blev kanon!

Min iPhone 4...
hihi..

Som sagt, det har inte hänt så mycket roligt i huset.
Men det har ju faktiskt varit midsommar med, som vi firade med Lindas familj i Släthult.
Mycket trevligt!
All panel är äntligen färdigmålad, blev klart igår.
(dock inte matrummet)
Idag har vi köpt tapet till köket så det får bli nästa steg.
Om det inte blir sol och vackert väder...
Man kan ju hoppas.

God kväll!
/Sofia

1 kommentar:

  1. Hoppas allt är bra på semestrn<3 Nu har jag gjort så man kan ansluta till min blogg om ni vill.

    SvaraRadera