söndag 10 juni 2012

Å vad en helg går fort!

HEJ IGEN!!
Helgen har varit stört-skön!
Hela fredagskvällen var vi på 9:ornas revy här i Bodafors.
Det var många roliga nummer.
I lördags sov vi till halv 10, HERRE GUD!
Sen for vi hem till Sävsjö, det vill säga till Sockerklaras, Bazaar och den nya inredningsaffären.
Köpte knoppar till kommoden och lite annat smått o gott!
Sen kom min fina kollega Bea och fikade hos oss, med voven Ajax.
Lördagskvällen var skön med lite fotboll på tv:n och brasan värmde...
I morse vaknade vi vid 7-tiden.
Ullared?! sa Linda.
Japp! sa jag.
Så stack vi direkt.
Gissa vem som blev stannad av POLISEN igen!?
Sofia Krafft...
Tur för mig att de inte kollade hastigheten denna gången, utan bara nykterheten.
Men det gick ju fint!
Fy fan! rent ut sagt...
Snutar gör mig skakig.
 Trots allt blev det en heldag i Ullared!
Nu många tusen fattigare.

Lite bilder efter en skön helg!


Mys i soffan, ingen fattar hur längesen det var vi ens satt i soffan.



Just nu faktiskt, en mycket glad Linda har börjat packa upp EN av alla Gekåspåsar!

Tack kära sambo för en härlig helg!
Nu säger samvetet att jag borde arbeta lite innan måndagen är här.
(men jag har faktiskt målat lite)

Hej på er!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Ni kan behöva unna er lite mys och rolig shopping efter allt slit, så det gjorde Ni helt rätt i<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Hihi... Det värsta är att vi får jobba mer denna veckan, men det kan det ju vara värt.
      Kram på dej!
      /Sofia Krafft

      Radera
  2. Vad fint det blir och f---n vad ni slitit på bra!
    Kommer snart och kikar!
    :-)

    SvaraRadera