söndag 17 juni 2012

Smått & gott!

En helg går så fort.
Men vi har haft en jätte bra helg.
Skolavslutning i fredags med mat på Sandsjöbaden och Lindas underbara
jordgubbs-pavlova!
SMASKENS!
Vädret var ju kanon i fredags så vi ägnade kvällen åt att fixa till ett av landen på framsidan.
Lördagens tråkiga väder sa att jag skulle börja tapetsera i matrummet,
vilket jag gjorde.
Sketa bra blev det, om jag får säga det själv...
Linda har jobbat helgen, vi har konstaterat att vi INTE ska tapetsera ihop.
Därför var det ju ett ypperligt tillfälle som denna helg.
Kvällen blev dock rätt sen för mig.
Fastnade ju inne på grannens altan. Hihi...
Idag har jag kollat på Max fotbollsmatch. 10-1.
Skön seger!


Lite bilder på helgens småjobb.

Det blir lite skillnad.
Landen var/är helt igenvuxna.
Det här landet tog några timmar.

Våran fina hållare till toalettpappret på lilltoan.
Inköpt från Sockerklaras.

Full fokus, mönsterpassning och grejer.
Men det blev fin fint!
Bara panelen under som ska dit med.

Det var allt för ikväll.
Nu börjar en ny vecka imorgon med jobb och slit.
Men vet ni vad!?
4 dagar kvar, sen är det midsommar och för Lindas och min del även
SEMESTER!!!

God kväll!
/Sofia

1 kommentar: