fredag 6 april 2012

Glad påsk!

Den här veckan har det varit svårt att få tiden att räcka till,
vi har jobbat mycket på våra arbeten och tiden på kvällarna räcker inte till alltid.
Men vi har väl gjort lite grann iaf...
Bl.a så har vi städat ur garaget, alltså farit till tippen med en massa skit.
Vi har jobbat lite med trappan inne, och så har tapeterna i Felicias rum börjat komma upp på väggarna.
Känns skit roligt att få lite ordning på åtminstonde ett rum.
På tisdag, direkt efter påsk, kommer de och byter fönster och altan/balkongdörrar i hela kåken, samt ytterdörren.
Det tror jag kommer göra en hel del på huset.

Min käre far har fyllt 60 år, det ska vi fira imorgon (långfredagen).
Sen blir det lite utflykt till Lindas föräldrar i helgen,
vilket betyder att inget mer händer i huset förrän tidigast sön eftermiddag.
Men då...då är vi riktigt uppladdade.
Trevlig helg, och en GLAD påsk!

/Sofia

Linda vårstädar..


Här är våra dörrar vi köpte till toaletterna, det syns inte mycket av dem...
Men snart är de på plats, hoppas jag..

Så här blev trappan när plastmattan försvann...


En liten smygtitt på Felicias rum.
Här har vi börjat med de vita tapeterna.
Efter skilsmässa och en massa dumheter gick det rikigt bra att tapetsera.
Det var ju faktiskt roligt!
Hahaha..

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så häftigt med ett sant renoveringsobjekt. Det måste vara riktigt kul att jobba med. Ni känner inte för att visa upp det på Byggla? Ni kan maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är ni intresserade får ni en liten välkomstpresent! :)
    Lycka till med huset!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera