måndag 2 april 2012

Lite nya bilder på Huset.

Vi roar inte oss med loppis varje dag,
utan en hel del har hänt i Huset.
Med lite hjälp...
Här ska ni få se...
Måste ju berätta att jag har ringt och avbeställt Pergo-golvet till hallen och köket.
Efter ett besök i Nyholm hos Sofia & Anders blev jag inte bara övertalad utan också övertygad. Det BLIR rutigt (svart/grått) golv!
Det kommer bli skit snyggt!
......hoppas jag..

Här sätter Ubbe upp den nya väggen.
Max rum bildas så att säga.
Tack för all hjälp!
Här är den färdig.
Bild inne i Max rum.
Det blev super!

Här har Felicias vägg bakom elementet fått väv och vit färg.
Elementet håller vi på att spraya. Vi har spacklat och slipat väggarna lite extra i helgen.


Vårat rum börjar också bli redo för tapeter.
Måste köpa nya knoppar till garderobsdörrarna.
Sockerklaras nästa!
Golvet har vi lackat färdigt i helgen.
Lite lister och sånt som ska upp också.
Tapeterna hämtar vi imorgon (måndag).









Köksskåpen är ihopsatta. Det kan man ägna en fredag- eller lördagkväll till.





Badrummet har fått OSB och våtrumsgips.
Snart kan golvet läggas.
Ett nytt takfönster ska komma på plats också.
En ny dörr måste vi köpa (jag hittade ingen som passade i Moheda).
Hade velat ha en gammal fin dörr.

 

Här ligger min sättpotäter och förgror...

The BMW-ragger kom på besök med lille gulle-fjun.
Som en viss Krafft råkade bränna av luggen på förra påsken.
Det var faktiskt inte jag, det var min onda tvillingsyster "Berit".
Hihi.

Det var allt för denna höööelgen!
Go natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar